DESIGN I ARCHITEKTURA
KONSULTACJE I ANALIZY
- zajmujemy się opracowaniem koncepcji przestrzeni publicznych, przestrzeni zielonych oraz wnętrz
- oferujemy gotowe rozwiązania w zakresie marek hotelowych (Four Elements, The Grape)
- wspieramy Klienta w procesie przygotowania brandu, ochrony i rejestracji nowych marek
- koordynujemy budowę zespołów doradczych
Zajmujemy się:
- przygotowaniem analiz rynku w zakresie istniejących marek, brandów oraz potrzeb konsumenckich
- przygotowaniem analiz pod kątem zastosowania innowacyjnych rozwiązań w planowaniu przestrzeni
- doradztwem w zakresie realizacji projektów z wykorzystaniem metod Design Thinking
Zajmujemy się:
- doradztwem w zakresie klasyfikacji i planowania FF&E
- doradztwem w zakresie doboru elementów FF&E
Doradzamy przy:
- przygotowaniu i realizacji kontraktów
- zarządzaniu kontraktami
- przygotowaniu dokumentacji w zakresie przygotowania budżetów inwestycji
- estymacji kosztów inwestycji
- procesach związanych z przygotowaniem ochrony i rejestracji marek
Skupiając projektantów, ekspertów rynku sztuki, prawników zaangażowanych w ochronę praw autorskich oraz ekspertów rynku inwestycyjnego – Stowarzyszenie Folks & Patterns rozumie wpływ sztuki ludowej, rzemiosła lokalnego na wiele dziedzin projektowanie, sztuki i życia i swoją działalnością dąży do tego, aby ich elementy były istotnym elementem współczesnego świata jako element kreacji i oddziaływania na odbiorców we wszystkich dziedzinach codziennego życia.
Stowarzyszenie działa głównie na Pomorzu, Mazowszu i Lubelszczyźnie. Wśród celów statutowych stowarzyszenia znajdują się m. in.:
- Pomoc w ochronie praw związanych z ochroną znaków, wzorów i marek,
- Archiwizowanie, zbieranie i ochrona dziedzictwa kultury ludowej,
- Ochrona dziedzictwa kulturowego i tradycji w architekturze, sztuce i rzemiośle;
- Współpraca z podmiotami powołanymi do ochrony ładu przestrzennego i jego zachowania,
- Ochrona dóbr kultury oraz doradztwo i wsparcie działań na rzecz zachowania architektury i budownictwa regionalnego,
- Archiwizowanie metod rzemieślniczych, sposobów wytwarzania przedmiotów ludowych, technik zdobniczych oraz tradycji manufaktur ludowych i rękodzielniczych,
- Promowanie wytwórstwa: warsztatów rzemieślniczych, manufaktur, spółdzielni twórców,
- Popularyzacja trendów związanych ze zdobnictwem i rzemiosłem ludowych we współczesnym projektowaniu przestrzennym i użytkowym,
- Promowanie kultury ludowej, zabezpieczenie i ochrona dorobku artystycznego twórców, popularyzacja przejawów ich działalności w sztuce, przemyśle i handlu,
- Reprezentacja interesów twórców oraz tworzenie panelu współpracy z innymi ośrodkami i podmiotami,
- Pomoc w budowaniu marki i wyrobieniu pozycji rynkowej,
i wiele więcej.
Stowarzyszenie realizuje swoje cele poprzez prowadzenie szerokiej promocji kultury i sztuki regionalnej możliwości jej wykorzystania, promocji idei zwiększenia udziału wzornictwa ludowego w przemyśle, architekturze, branży tekstylnej, oraz innych, a także poprzez angażowanie się w inicjatywy związane z ochroną ładu przestrzennego i dziedzictwa kulturowego w architekturze i budownictwie.
Koncepcja brandu hotelowego stworzona w opozycji do rozpędzonego, głośnego, wysoce emisyjnego i inwazyjnego świata. Brand utworzony zgodnie z nową ideą zrównoważonych, przyjaznych dla środowiska i dostosowanych do potrzeb różnych osobowości hoteli w czterech standardach. Filozofią marki było utworzenie czterech unikalnych koncepcji hotelowych, które różnią się architekturą, wyposażeniem, stylem i obsługą – w oparciu o filozofię czterech żywiołów.